O predsjedniku i vozaču

Rođen sam 04.12.1959. u Zagrebu gdje i danas  živim. Po struci sam strojarski tehničar i vozač. Automobilima sam se počeo baviti u ranoj mladosti, a prvi službeni nastup imam 10 dana nakon polaganja vozačkog ispita, 17.12.1977. na auto rally Zvijezdastoj vožnji Zagrebačkog velesajma. To je bio službeni početak aktivnog bavljenja auto sportom.

Slijedećih godina se aktivno bavim svim granama auto sporta kao vozač i suvozač. Osvajač sam dva naslova prvaka Hrvatske, jednog naslova viceprvaka te mnogih drugih pojedinačnih rezultata.  Kronični nedostatak sredstava spriječavao me da odvozim cjielu sezonu istim intenzitetom te sam se sve više počeo baviti sudačkim i logističkim poslovima. Vodio sam tehničku komisiju Auto moto saveza Hrvatske i aktivno sudjelovao u logistici ininih timova na našim utrkama 80-ih godina, sa čijim vozačima (Filipović, Bašić, Mrkša, Lončar i drugi) osvajamo mnoge naslove državnih prvaka.

1990. odlazim na rad u Italiju gdje radim na pripremi i održavanju rally automobila (Lancia Delta integrale) i u slijedećih 4 godine, radeći u timovima poput Raceday, FRT San Marino, Mauro Nocenntini rally team, Balbosca, Speed cars, osvajamo naslove nacionalnih prvaka Italije, Jugoslavije, Madžarske, Turske, Španjolske i niz pobjeda na natjecanjima od Svjetskog i Europskog prvenstva pa do raznih natjecanja nacionalnih rangova.

Povratkom u Hrvatsku ponovno se vraćam na natjecateljske staze, a ubrzo zatim i sudačke. Radim na ustroju prvog hrvatskog auto kupa (Škoda Felicia), no zbog poslovnih obveza privremeno se iz auto sporta povlačim 1997. godine.

Početkom ovog desetljeća počinjem aktivno pratiti zbivanja na raznim prvenstvima povijesnih trkačih automobila tokom čega mi se rađa ideja o sudjelovanju na istima. Odlučujem da od više oldtimera u mom dvorištu, pristupim izradi replike Opel Mante GT/E grupe 2 po specifikacijama iz vremena homolagacije navedenog vozila. Prije 3 godine započinje mukotrpno sakupljanje dokumentacija i originalnih dijelova potrebnih za okončanje prerade, što je bilo povezano s posjetama mnogim sajmovima oldtimera u inozemstvu, natjecanjima povjesnih trkačih automobila i specijaliziranih tunerskih radionica.

Uz navedeno prikupljao sam potrebno za kompletnu logistiku kao npr. kamper, prikolicu za  transport vozila, kombi sa opremom za pokretnu radionicu i dr.

Prvotnu ideju za nastupanje na natjecanjima Prvenstva srednje europske zone (CEZ) nadopunio mi je HAKS raspisivanjem Prvenstva povijesnih trkačih automobila na brdskim stazama. Nastupi na ta dva prvenstva povezani su sa velikim materijalnim troškovima što sam ne mogu pokriti te vam zato nudim mogućnost sponzoriranja ovog vrlo atraktivnog programa. U prilogu vam dostavljam program nastupa sa specifikacijom dosadašnjih troškova, kao i sredstava potrebnih za provođenje ovogodišnjih programa.

Potrebno mi je 150.000 kn za ostvarenje zacrtanih planova i za osvajanje planiranih rezultata. Smatram da bi u navedenom projektu mogli naći zajednički interes. Isto tako, ukoliko postoji zajednički interes mogao bih pripremiti još neka vozila i uključiti druge vozače.

Klub Belson nostalgija registriran je u Zagrebu na adresi Harabajsi I odvojak 12, Brezovica, Rješenjem Gradskog ureda za opću upravu broj 251-07-02/2-06-2 10. svibnja 2006. Matični broj kluba je 02129272. Broj žiro računa pri RBA je 2484008-1103888262.